◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ تمام هستی من ...!!!╫►

 

 

مگر یادت میگذارد که آرام باشم؟

مگر خاطره هایت میگذارند که بی تو زندگی کنم؟

محال است بی تو بودن ، خیال است با تو پر کشیدن

مگر یادت میگذارد که فراموشت کنم

کاش اینجا همان آغاز بود ، کاش هیچ آغازی پایان نداشت

گرمای تنت بر روی تنم نشسته، جای بوسه هایت بر روی گونه ام مانده

از وقتی رفتی صدها بار توبه کردم ،اما باز هم هوس آغوش گرمت را کردم

من عاشق، محکوم به تنهایی ام !

مگر عشقت میگذارد که بی خیالت شوم؟

مگر تو میگذاری.

شب شد و اشکهایم بیشتر ، دلم هوای تو را کرده ، باز هم میگویم با همین چشمهای تر:

برگرد که دلم گرفته ، کجایی که یک عالمه دلتنگی در قلبم نهفته !

مگر میشود بی نفس زندگی کرد، ای که تو هستی نفس در سینه ام!

مگر میشود بی عشق زندگی کرد، ای که تو هستی تمام زندگی ام!

مگر میشود بی یار زندگی کرد؟ ای که تو هستی تمام هستی ام!

مگر میشود بی تو زندگی کرد ؟ نه من حتی نمیتوانم فعل نتوانستن را در هوای بی تو بودن صرف کنم!

مجرمی نیستم که اسیر تنهایی شوم ، فراری میشوم ، باز هم در به در این دنیا و یک دیوانه ی زنجیری میشوم ، تا در این حال و هوای جنونم تو را پیدا کنم.

مگر بی تو بودن میگذارد که خوشحال باشم؟

آب خوشی نیست که بی تو از گلویم پایین رود، هر چه شود محال است عشق تو از قلبم بیرون رود!

 


نظرات شما عزیزان:

شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت8:41---20 آبان 1391
سلام سلامپاسخ:ممنون که بهم سر زدید ... بازم منتظرتون هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com